torstai 25. joulukuuta 2014

Pukin konttiin

Tänä vuonna päätin satsata käsin tehtyihin lahjoihin. Lankoja kun valmiiksi kotoa löytyi. Samalla saisin "uniikkeja" lahjoja ja säästäisin vähän rahaa. Tai ylipäätänsä saisin lahjapaperin sisälle jotain vähän enemmän. Rahaa kun minulla ei tänä jouluna tule samaan tyyliin kuin aikaisempina jouluina. Nyt olen siis hoitovapaalla ekaa kertaa näinkin pitkään ja saan huimat n.500e/kk. Lisäksi verottaja muisti ekaa kertaa minua todella kivoilla veromätkyillä.  Kiitoksia vaan! Hyvät joulut sinnekkin!

Hieman hankalaa se oli kyllä toteuttaa hienoja juttuja, kun en ole kovin taitava. Lisäksi sain tämän idean niin myöhään, ettei aika meinannut riittää. Päivällä lapset ei oikein anna neuloa. Illalla kissa kaipaili huomiota. Purku hommia oli lisäksi tuon tuosta. Lisäksi kissakin makoili kokoajan lankojen päällä. Iso oli kynnys antaa nämä käsityöt lahjaksi. Eivät ole täydellisiä, mutta aika hyvin onnistuneita. Ainakin työllä ja rakkaudella tehtyjä. Siskon poika saa Minecraf lapaset. Kirjoneule malli on minun oma. Peruslapasen ohjeella tein muuten. Vaihdoin vaan välillä langan väriä, että saisin lapaseen jotain näyttävyyttä. Tiskirätin virkkasin anopille. Se onneksi onnistui täydellisesti.









2 kommenttia:

  1. Vau! Mitkä lapaset! Mahtoi saaja olla iloinen! kaunis rätti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Oli saaja kyllä tosi iloinen. Olin positiivisesti yllättynyt. Ilmeisesti itsellä vaan oli semmoinen tunne, että ois voinut olla paremmat. Olen kai liian ankara itselleni. ;) Ihana oli nähdä saaja niin onnellisena. (luulivat aluksi, että ne olivat tilattu jostain) Ovat kuuleman jokapäiväisessä käytössä. :)

      Poista