perjantai 31. tammikuuta 2014

Ilman makeaa!

Aika äkkiä se kolme viikkoa sitten hurahtikin. Tosin vielä on kolme päivää jäljellä. Voiton puolella jo ollaan. Pari kertaa oli aika tuskaista. Ei ole helppoa, kun muu perhe kuitenkin herkuttelee. Yleensä se ei minua haitannut, mutta oikein raskaan ja ikävän päivän jälkeen herkullinen sipsin tuoksu tai karkkipussin rapina sai minua epäilemään kannattaako tätä vaivaa nähdä. Onneksi kuitenkin sitkeesti olin terveellisemmän ruuan puolella. Nyt vaaka kiittää ja vanhat vaatteet mahtuu päälle ja näyttääkin ihan kivoilta.

Herkkulakon alussa painoin 53,5kg.  Nyt kolme viikkoa myöhemmin painan 52kg eli aika tasaseen paino tippui 0,5kg/viikko. Masusta katosi 1cm samoin lantiolta. Se jo auttoi, ettei pienimmätkään vanhat farkkuni enää purista ikävästi.

Yritän kuitenkin vielä jatkaa terveellisellä linjalla. Yritän jättää herkuttelut viikonloppuihin tai niin, etten herkuttelisi kuin kerran viikossa. ( onnistuukohan sokeriholistilta moinen???) "Uimaranta" kuntoon ja omiin tavoitteisiini on vielä hieman matkaa.

Aika hyvin olen pysynyt liikunta tavoitteissani. Joka viikko on tullut se 9km tai enempi. Tällä viikolla tosin mittarissa vasta 4,2km. Saa nähdä täyttyykö 9km rajapyykki....

muoks. 2.2.2014
JEE! Vihdoinkin se "maaginen" viimeinen päivä. Kävin puntarilla näin vikanpäivän kunniaksi ja vilkuilin mittanauhaakin. Paino oli 51,8kg ja mahasta/lantiolta oli kadonnut sentti. Voihan toki olla mittaajan virhe tms. Ihan kiva fiilis kuitenkin.  Viikko tavoite 9km:kin tuli täyteen, kun mentiin koko perhe kävellen anoppilaan. Tällä viikolla kilometrejä kertyi jopa 14km, hyvä minä!!!


2 kommenttia:

  1. Hienosti on sulla mennyt! Mä just vetelen tässä aamupalaksi jäätelöä.. Mut sallittakoon Se kun olen ekaa kertaa pitkästä aikaa pysty asennossa... ;)

    VastaaPoista
  2. sade, herkut sinulle sallittakoon. Kipeenä saa aina herkutella. <3 Sinä olet muutenkin aina ollut niin kaunis ja hoikka. Mulla tuppaa noi herkuttelut jäämään päälle. (raskaudetkin tuoneet omat kilonsa.) Sitten kun minäkin samoissa mitoissa kun parisen vuotta sitten, saan minäkin syödä mitä huvittaa. ;)

    VastaaPoista